۱۳۸۷ دی ۲۲, یکشنبه

دلایل مشکلات پرسپولیس:



این مطلب به طور کامل نوشته شده توسط دوست عزیزم نریمان از گروه مارشال است جهت عضویت در این گروه خوب از لینک زیر استفاده کنید:


http://groups.yahoo.com/group/Marshal-Modern-Group/join


1-دست های پشت پرده

به مانند سایر اتفاقات ریز و درشتی که در فوتبال ایران می افتد احتمالاً در ماجراهای پرسپولیس نیز وجود یک جفت دست در پس پرده می تواند باعث این همه بد بختی باشد. گفتنی است این دست ها با آنکه معلوم نمی باشد مربوط به کیست اما در بسیاری از اتفاقات فوتبال ایران نقش دارد(اولین بار در حدود چند سال پیش یک مربی  فوتبال بعد از اینکه تیم او از 11 بازی صاحب 10 باخت  شد  و از کار برکنار شد ، پرده از این راز هولناک برداشت و اعلام نمود علت برکناری وی دست های پشت پرده[و نه باخت های زیاد تیمش] بوده است.لازم به ذکر است توهم این مربی عزیز بعد از مدتی به مانند یک اپیدمی در فوتبال ایران همه گیر شد و امروزه  حتی باقی ماندن چلغوز یک  کلاغ  در زمین فوتبال به دست های پشت پرده نسبت داده میشود)

در همین رابطه یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس که خواست نامش فاش نشود گفت: امان از چشم های پشت پرده! داریوش مصطفوی افزود: حتی اینجا هم دست از سرمون بر نمی دارن و نمی ذارن دو دقیقه با خیال راحت کارمون رو بکنیم.گفتنی ست وی دو دقیقه بعد سیفون رو کشید و در حالیکه می گفت:«اوخیش راحت شدم » از دست شویی بیرون آمد!

یک منبع آگاه دیگر هم که بر خلاف قبلی اصرار داشت نامش حتماً فاش بشود به خبرنگار ما چیزی نگفت .و منبع دیگری که افشا شدن یا نشدن نامش برایش فرقی نداشت گفت:اصولاً وضعیت باشگاه پرسپولیس اینقدر خرابه که حتی یه دونه پرده  هم نداره چه برسه به دست های پشت پرده!

 

2-داریوش مصطفوی

از حق نگذریم که داریوش مصطفوی انسان بزرگی است(البته از لحاظ سنی!) یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با داریوش مصطفوی گفت: ما پدر جان رو خیلی دوست داریم و به ایشان ارج می نهیم زیرا حتی با وجود کهولت سن ، سنگینی گوش چپ و ناتوانی در کنترل ادرارشون ،باز هم با جون و دل در حال کار کردن و کسب تجربه های مدیریتی در پرسپولیس هستند!علیرضا نکبت واحدی در گفتگو با خبرنگار ما در همین رابطه افزود: بابا بزرگ واقعاً آدم دوست داشتنیه.قول داده پول منو کامل بهم بده. به گزارش باشگاه خبرنگار ان جوات بعد از حضور داریوش مصطفوی در هیئت مدیره ی این باشگاه میانگین سنی مجموعه اعضا به 85 سال افزایش یافت. داریوش مصطفوی به عنوان مدیری مدبر ، راستگو و آشنا به علم روز مدیریت در حالیکه داشت با چرتگه میزان بدهی باشگاه را حساب میکرد درباره باشگاه پرسپولیس و حواشی پیرامون آن به همکار ما گفت:«خوسبختانه الان در مجموعه پرسپولیس بهترین افراد گرد هم جمع شدن و همه همدل و هماهنگ و بدون کوچکترین اختلاف در اختیار باشگاه هستند و بدون هیچ چشم داشتی ، برای سربلندی نام پرسپولیس تلاش می کنند . ما هیچ بدهی به بازیکنان و کادر فعلی نداریم و تنها 100 میلیون بدهی از مدیریت قبلی داریم که پرداخت میشه.» گزارش ها حاکیست

 وی این سخنان را در حالی مطرح می نمود که  هر لحظه بیشتر به طول دماغش افزوده می گشت و سقف نیز در حال ترک خوردن بود! وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر علت عدم استفاده کامپیوتر به جای چرتگه برای حسابرسی امور مالی باشگاه به همکار ما گفت: هان؟چی ؟ خو همی ای که الان وگفتی یعنی چه؟

ایشان در ادامه به ذکر خاطره ای از همسفر شدنشان با حضرت نوح درکشتی ایشان و سختی های مسافرت دریایی در جوار آن حضرت بزرگوار پرداختند!

 

3-کادر فنی و مربیان

باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین باشگاه ایرانی و جهانی که میانگین سنی مربیان این تیم از بازیکنانش کمتر بود موفق به کسب جایگاهی با همین عنوان در کتاب گینس گردید. طبق اخبار واصله افشین پیروانی سرمربی فعلی این تیم ،  قبل از پرسپولیس هدایت تیم فوتبال مدرسه ابتدایی پسرش  را عهده دار بوده  که همراه با این تیم  موفق به کسب مقام سومی مسابقات فوتبال دانش آموزان ابتدایی منطقه یک تهران گردیده است! بر اساس گزارشی که همکارمان از محل تمرین پرسپولیس تهیه کرده است افشین پیروانی در طول تمرین بار ها نکات فنی را به گوش بازیکنان تیمش گوشزد می کند و با پاسخ هایی همچون: « افشین جون بابا بی خیال جدی نگیر بیا یه کام از این قلیون بگیر» ، « کوچولو اسمت چیه؟» ، «ببین بچه جون از  من کوچیکتری واسه همین از این به بعد به من میگی آقا کریم ها.باشه ؟ » و « بالام جان بچه کجایی خوشگل؟ جـــــــــــــون.بخورمت گناری(قناری)» رو به رو گردید!

 

4-تماشاگران

در بازی پرسپولیس و ملوان و بعد از گل دوم ملوان به پرسپولیس شاهد یکدستگی و هماهنگی خاصی بین تماشاچیان پرسپولیس بودیم که طی 30 سال گذشته بی سابقه بوده است.گفتنی است عده ای از تماشاگران پرسپولیس یک صدا به مدیر عامل ، عده ای دیگر به مربی و عده ای نیز  به پدر و مادر این دو فحش می دادند.عده ای افشین قطبی و عده ای هم ناصر حجازی را تشویق کردند و عده ای نیز خواهان حضور «یوزارسیف» بودند!در این میان عده ای از تماشاگر نماهای حاضر در استادیوم با شعار « گلابی دوستت داریم » اقدام به تشویق گروه غیر ارزشی مارشال-مدرن و مدیر فشن ولی در عین حال خشن این گروه یعنی امیر حجوانی پرداخته اند... «اسمال تربچه» سردسته لیدر های باشگاه فرهنگی –ورزشی پرسپولیس در رابطه با توهین به مدیر عامل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت:«جون داداش چی؟خوبشون بشه.باید با این اخ مخ ها اینجوری رفتار کرد تا دفعه بعد حقوق ما رو به موقع بدن.» گفتنی است ایران تنها کشوری است که در آن لیدر و یا به عبارتی بوقچی، شغل محسوب می شود و مشمول حقوق دولتی میشود!

 

5- بی پولی

در همین رابطه توجه شما را به یک بیت شعر جلب می کنم:

مناظره ای بین کریم باقری و حسین بادامکی

-کریم این کاغذا چیه که روش عکس دماوند هست؟(هزار تومنی رو میگه)

-حسین خاک تو سرت اینا نوشابه ست!

(میدونم شعرش خیلی بی معنی شد اصلاً شد که شد دوست دارم شعر بی معنی بگم! با تشکر از ساسی مانکن و حسین مخته و لایف رکورد و بقیه عزیزانی که ما را در تهیه و تدوین این بیت یاری کردند!)

 

 

در پایان تصمیم گرفتیم نظر افشین قطبی سرمربی سابق ومحبوب پرسپولیس رو در مورد علت مشکلات پرسپولیس جویا بشیم که ایشان در این زمینه به خبرنگار ما گفت:پرسپولیس باید همیشه خدا تماشاگران زیرا پول و مارکو تاکتیک در سفر برزیل تیمی آنالیزور قلب شیر است!

گفتنی است به علت نا مفهوم بودن سخنان افشین قطبی از ادامه آن صرفنظر کردیم و وقت خودمون و خودتون رو تلف نکردیم!

هیچ نظری موجود نیست:

وضعیت کاربران

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

نظرتون درباره این وبلاگ چیه؟

تبلیغات