۱۳۸۷ مهر ۱۸, پنجشنبه

شگرد جدید شرکت های عطر و ادکلن سازی در جهان بر این مبنا است که خط تولید خود را به نحوی برنامه ریزی کنند تا عطرهای تولید شده با کمترین زمان ماندگاری به دست مصرف کنندگان برسد تا بازار فروش خود را افزایش دهند و بزرگترین و نام دار ترین شرکت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
به عنوان مثال شرکت بزرگ و معتبر هوگو باس جدیدترین عطر خود را در اکتبر سال 2008 به بازار عرضه کرد ، تفاوت عمده این عطر با سایر محصولات موجود در بازار در این است که به ازای هر 10 میل عطر 0.3 ثانیه ماندگاری در روی پوست مصرف کننده به جا می ماند.دکتر اسمیت رئیس قسمت فروش خاور میانه شرکت هوگو باس خاطر نشان کرد تا سال جدید میلادی عطری تولید شود که اصلا بو نداشته باشد تا بتوان مشتریان ایرانی این عطر را راضی نگاه داشت.
منبع:
بیانات گوهر بار دکتر اسکل

هیچ نظری موجود نیست:

وضعیت کاربران

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

نظرتون درباره این وبلاگ چیه؟

تبلیغات