۱۳۸۷ مرداد ۲۲, سه‌شنبه

اس ام اس جدید



بی لیاقت
.
.
.
.
نامرد
.
.
.
.
به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو نداره. !!!

----
یه اس ام اس برات اون پایین نوشتم ‌بخونش
.
.
.
.
.
SMS

----
اگه بگم خرابتم قول می دی تعمیرم کنی؟

----
دیگه از ذغال دلسوخته تر داریم؟
.
.
.
.
ذغالتم

----
از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت . جوجه اردک زشت؟ اگه در دسترس هستی اس ام اس بده !!!
----

گلم
نازم
عسلم
جیگرم
شیرینم
ملوسم
خوشگلم
با نمکم
.
.
.
تازه با حالم هستم.
----

در ماهیتابه عشق سوختم . . . بی وفا روغن بریز

----
دعای یک دختر مجرد :
خدایا من از تو هیچی نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوش تیپ قسمت مامانم کن..!!

----
عشق .... سرکاریه
محبت .... تظاهره
مهربونی .... مسخرس
وفا .... مرده
عهد وپیمون .... دلخوشیه
عاطفه .... تموم شده
مهر .... مدرسه ها باز میشه...!!

----

آب میوه صداتم .... چرخ کرده نگاتم .... قربون اون چشاتم ....کشته خنده هاتم .... کلاچ اون پاهاتم .... من مرده ی هواتم .... تا عمر دارم باهاتم.!!!

----
بی تو هرگز نمی تونم زندگی کنم ژس بیا با هم گور به گور بشیم.

----

گویند مرگ سخت است و سخت از مرگ انتظار کشیدن برای sms من !!
خیلی انتظار کشیدی آره؟؟

----
دوستت دارم تو چی؟
خیلی میخوامت تو چی؟
بی تو می میرم تو چی؟
.
.
.
من خالی بستم تو چی؟

----
این نردبان ترقیه..
-
-
-
-
-
-
آی کیو ؟ ازش میرن بالا نه پایین

هیچ نظری موجود نیست:

وضعیت کاربران

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

نظرتون درباره این وبلاگ چیه؟

تبلیغات