۱۳۸۷ مرداد ۲۱, دوشنبه

اس ام اس های جالب

1-آدما از جنس برگند . گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند. آدما خيلي قشنگن . حيف كه هر لحظه يه رنگند
2- می خواهم ببینمت ولی حیف که بلیط سرزمین فرشته ها خیلی گرونه
3-سلام گلم اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه فردا ساعت 9 خدمت برسیم امر خیره. طرح شاد سازی دخترا ن ترشیده ی دم بخت
4-میگن اگه با یاد یکی بخابی خوابشو می بینی میمیرم تا همیشه خوابتو ببینم
5-گل سوسن،گل مريم ،گل نرگس، گل ياس تقديم به كسي كه خودش سرور گلهاست
6-اگه یه سیب خوردی بعد دیدی یه کرم توشه ناراحت نشو وقتی ناراحت شو که یه کرم رو نصفه دیدی
7-سلام گلم اگه اجازه بدی مامانم با مامانت حرف بزنه فردا ساعت 9 خدمت برسیم امر خیره. طرح شاد سازی دخترا ن ترشیده ی دم بخت
8-در جواني غصه خوردم هيچ کس يادم نکرد / در قفس ماندم ولي صياد آزادم نکرد / آتش عشقت چنان از زندگي سيرم بکرد / آرزوي مرگ کردم مرگ هم يادم نکرد
9-بسوزد خانه ي ليلي و مجنون كه رسم عاشقي در عالم انداخت اگر ليلي به مجنون داده ميشد دل هيچ عاشقي رسوا نمي شد
10- دلگيري ها را روي شن و محبت را روي سنگ مرمر بنويسفقط او را صدا کردم نیامد/ تمام شب دعا کردم نیامد/ به من گفت باید با وفا بود / به عهدش هم وفا کردم نیامد/
11-نفرین به عشق به عاشقی .نفرین به بخت و سرنوشت . به اون نگاه که عشقتو . تو سرنوشت من نوشت . نفرین به من نفرین به تو . نفرین به عشق من و تو . به ساده بودن منو . به اون دل سیاه تو..........
12-اگه ديدی يه روز يه سوسکه چپه شده و دست و پا می زنه خيال نکن یکی زده و چپش کرده بدون داره به قیافه تو می خنده
13-ماه من پرده از آن چهره ي زيبا بر دار... ‌تا فلك لاف نيايد كه چه ماهي دارد
14-موبايلتو چيكار كردي هر چي زنگ مي زنم ميگه گوسفند مورد نظر با گله مي باشد..
15-بعضی ها مثل قطار شهربازی می مونن باهاشون خیلی بهت خوش می گذره ولی به هیچ جایی نمی رسی.
16-عشق با روح شقايق زيباست، عشق با حسرت عاشق زيباست، عشق با نبض دقايق زيباست، عشق در حسرت ديدار تو بودن زيباست
17-زندگی پژمردن یک برگ نیست بوسه ای در کوچه های مرگ نیست زندگی یعنی ترحم داشتن با شقایقها تفاهم داشتن
18-با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .
19-میدونی فرق تو با آهن چیه؟ آهن زنگ میزنه ولی تو اس ام اس هم نمیزنی

هیچ نظری موجود نیست:

وضعیت کاربران

تماس با ما

* نام و نام خانوادگی :
* آدرس ایمیل:
موضوع پیام:
*پیام:

فرم تماس از پارس تولز

نظرتون درباره این وبلاگ چیه؟

تبلیغات